Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

 

 Idegen, más világokról származó tárgyak, fegyverek

Go down 
SzerzőÜzenet
Etrigan

Etrigan


Hozzászólások száma : 205
Join date : 2014. Nov. 22.
Tartózkodási hely : Gotham - Camelot - London

Idegen, más világokról származó tárgyak, fegyverek Empty
TémanyitásTárgy: Idegen, más világokról származó tárgyak, fegyverek   Idegen, más világokról származó tárgyak, fegyverek EmptyVas. Dec. 07, 2014 8:16 pm

Bogár


Idegen, más világokról származó tárgyak, fegyverek 220px-Blue_Beetle_Reyes
Ebbe a kasztba bármilyen fajú karakter tartozhat. Egy SCARAB nevű tárgy, ami a gerinchez csatlakozva, vagy a fő idegrendszerhez csatlakozva, szinte elpusztíthatatlan páncéllal veszi körül a gazdatestét. A SCARAB egy élőlény, még ha mesterséges is. Él, mozog, kommunikál legalábbis azokkal, akikkel egybeolvadt. A kötést szinte lehetetlenség feloldani, így aki egyszer átélte az egyesülést, annak élete végéig úgy is kell maradnia.
A kaszthoz tartozás feltétele, hogy 5 kreditet ki kell fizetni, ennek az áráért a játékos megkapja az első szintű alap képességeket, és egy fejlődési irány első szintű képességeit. Négy választási lehetőség közül választhat. A következő 5 kreditért, megkaphatja a második szintű képességeit az eddig kiválasztottak közül, pluszban választhat egy másik fejlődési irányt is, amit egyből második szinten kezd. A harmadik 5 kredit ráfordításáért harmadik szintűre emeli a képességeit, és választhat plusz egyet. És így tovább, míg az összes képesség birtokába nem kerül. Ami gyors fejszámolást követően összesen 20 kreditbe fog kerülni mindenféle, és fajta játékosnak.

ALAPMOZGÁSTÁMADÁSVÉDELEMÉRZÉKELÉS
bogár öntudat/ruhakészítés/mágiától való félelem/ zöld lámpás utálatRepülésPenge/szupererőPáncélTelepatikus kapcsolat/tudás
Emberi szükségletek tiltásaLökhajtásFegyverarzenálEnergiaburok/pajzsKommunikációs rendszer
Gazdatest fejlesztésLáthatatlanságEnergiasugárMágiavédelemLetapogatás
1 saját képesség kiválaszthatóIdő FrekvenciaAntienergiaEnergiaelnyelésRadar rendszer
Alapképességek:

  1. Minden SCARAB valódi öntudattal, jellemmel rendelkezik, vagyis a játékosnak kötelező ezt kijátszani, mikor megveszi a kasztot. Jellemmel kell ellátni, mintha rendes NJK lenne, és ezt kalandjaiba be is kell venni. Bármilyen ruhát, páncélt, jelmezt el tud készíteni, amivel az identitását védheti a hordozónak. A jelmez felvétele hihetetlen fájdalommal jár, ami hosszú használat után csökken, de soha nem múlik el, csak kibírható szintre mérséklődik. Mivel technológiai lény, ezért minden olyantól, amit nem ért fél, vagy éppen gyűlöli, ilyen a mágia is, ami ellen gyengébb, és ezért fél tőle. Vagy a lámpás osztagok, kik a technológiát, a mágikus tudományokkal ötvözik, és ezért gyűlöli őket zsigerileg.
  2. Az élő szervezetek szükségleteit tiltja, se éhséget, szomjúságot, se más napi rutint nem érez a hordozó, mikor nem akarja. Ettől függetlenül nem odázhatja el örökre az energia bevitelt, vagy más szükséget, csak le tudja korlátozni a megfelelő időre.
  3. A SCARAB képes arra, hogy meggyógyítsa vagy éppen tovább is fejlessze a gazdatestét, új végtagokkal, vagy éppen szervekkel gyarapítva őt. Ez végleges eljárás, és a szervezetre nagyon megterhelő, szóval jól meg kell fontolni a dolgot, lehet hogy nem visszafordítható a folyamat.
  4. Egy saját képességet lehet kitalálni, aminek technológiainak kell lenni, és engedélyezni kell a staff tagjaival.

Mozgásképességek:

  1. A SCARAB szárnyakat növeszthet, és ezzel könnyedén a levegőbe emelkedhet, szinte fittyet hányva a gravitáció törvényeinek.
  2. Páncél egyes részei lökhajtású hajtóművé változik, mellyel a hangsebesség elérése sem nehéz.
  3. Szinte minden technológiai érzékelő, és a szabad szem számára is láthatatlanná válik.
  4. Olyan rezgéseket képes kibocsátani a bogár, melyekkel egy térkaput nyithat a használó, ezzel pedig átlépve a valóságot, és egy végtelen térbe belépni, ahol megszűnik az idő, és az ott töltött évek akár néhány másodperc lehet a valóságban.

Támadóképességek:

  1. A SCARAB-nak köszönhetően ha a teljes öltözetben van a hordozó akkor szupererőre tesz szert. Másik képesség, hogy a ruha szinte törhetetlen pengékké tud alakulni.
  2. A gazdatest, és a SCARAB tudásának megfelelően bármilyen fegyvert elő tud állítani, ezt pedig bevetni, míg saját energiája bírja.
  3. A gazdatest, és a SCARAB tudásának megfelelően bármilyen energiafegyvert elő tud állítani, ezt bevetni míg saját energiája bírja.
  4. A SCARAB elő tudja állítani bármilyen energiának az ellentétjét, ezzel áttörve védelmeket, semlegesítve támadásokat.

Védelmi képességek:

  1. A SCARAB páncélzatot tud felhúzni a gazdatest köré, amivel megvédheti, persze csak akkor hatásos, ha tudja mi ellen is kell ezt tennie.
  2. A SCARAB képes energiaburokkal körülvenni a használóját, így kerülve el a támadások okozta fizikai kontaktussal járó kellemetlenségeket, míg saját energiája bírja.
  3. Védelem az árnyak energiáját felhasználó halálos érintésben manifesztálódott energia ellen.
  4. Robbanások és elektromos támadások energiáit képes elnyelni a szerkezet, ezzel semlegesíteni a veszélyhelyzetet, és erősítve magát.

Érzékelési képességek:

  1. Telepatikus kapcsolatban áll a gazdatest a SCARAB-bal, ezzel megosztva mindent vele, tudást, gondolatokat, érzelmeket.
  2. A SCARAB rá tud csatlakozni bármilyen technológiai kommunikációs rendszerre, és tud üzeneteket adni, és fogadni.
  3. Letapogatva az élőlényeket, képes megállapítani azok testi épségét és meghatározni azoknak állapotát. Akár még az elsősegélynyújtásra is alkalmas és kisebb sérüléseket elláthat.
  4. A bogár képes bármilyen elektromos frekvenciát érzékelni, meghatározni és követni legyen az emberi, vagy földön kívüli.


A hozzászólást Ra's Al Ghul összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Dec. 07, 2014 8:19 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Etrigan

Etrigan


Hozzászólások száma : 205
Join date : 2014. Nov. 22.
Tartózkodási hely : Gotham - Camelot - London

Idegen, más világokról származó tárgyak, fegyverek Empty
TémanyitásTárgy: Re: Idegen, más világokról származó tárgyak, fegyverek   Idegen, más világokról származó tárgyak, fegyverek EmptyVas. Dec. 07, 2014 8:17 pm

Kryptonitok


A kryptonit egyfajta meteorit, mely a Krypton bolygó felrobbanása után, átkelve a világűrön, jutott el a Földre. Számos fajtája ismert, melyek különböző hatással vannak a kryptoni faj képviselőire.

Zöld kryptonit: A kryptonit leggyakoribb, és ezáltal legtöbbet használt formája. A szupererővel rendelkező kryptoniak azonnali fizikai fájdalmat éreznek, valamint nem tudják használni a képességeiket sem a közelében.
Ár: 4 kredit/kő - 1200-1250$/kő

Vörös kryptonit: Zöld kryptonitból jön létre, mely a Föld felé tartva átkelt egy eddig ismeretlen vörös színű felhőn. A vörös kryptonit különböző hatásokat eredményez, ám minden esetben 24-48, de maximum 72 óra alatt elveszti a hatását. Nincs két egyforma vörös kryptonit, és ha már előzőleg volt kapcsolat a kryptoni faj tagjával, az adott hatással szemben immunis lesz rá. Néhány hatás, mely megesett már Superman-nel: sárkánnyá, erőtlen óriássá, törpévé, hangyafejű emberré, őrűltté, és amnéziássá változott, továbbá elvesztette minden írás és beszéd készségét, kivéve a kryptoni nyelvet, valamint megesett, hogy a zöld színt egyáltalán nem látta.
Ár: 5 kredit/kő - 1300$/kő

Arany kryptonit: A legritkább fajta. Egyetlen erőteljes hatása, hogy a kryptoni egyént megfosztja minden képességétől, örökre.
Ár: 13 kredit/kő - 2000-3000$/kő

Fehér kryptonit: Egy nagyjából 25 méteres sugarú körben elpusztít minden növényi eredetű életformát, független attól, hogy földi, vagy sem.
Ár: 8 kredit/kő - 1400-1450$/kő

Anti-kryptonit: A szupererő nélküli kryptoniakra úgy hat, mint a zöld kryptonit a szupererővel rendelkezőkre.
Ár: 5 kredit/kő - 1100-1200$/kő

X-kryptonit: Supergirl kísérletének eredménye. Hatása kryptoniakra nincs, ám képes kryptoni erőket helyezni egy földi életformába. (Kara a házimacskáján "tesztelte" és alkalmazta)
Ár: 6 kredit/kő - 1200-1250$/kő

Ékszer Kryptonit: A Fantom Zóna lakóinak erejét növeli meg, ezzel pedig illúziókat tudnak létrehozni a "való világban".
Ár: 8 kredit/kő - 1450-1500$/kő

Lassú kryptonit: A zöld kryptonit egy tudósember által módosított változata. Ahhoz hasonlóan hat az emberekre, mint a zöld Kryptonit a kryptoniakra.
Ár: 4 kredit/kő - 1050-1100$/kő

Kryptonit-X vagy Kryptózium: A szűrt/finomított kryptonit egy formája. Dr. Emil Hamilton használta rá a Kryptonit-X kifejezést. Ez a szer képes visszaadni az elvesztett kryptoni képességeket.
Ár: 6 kredit/kő - 1400-1500$/kő

Az árak egy baseball labda nagyságú darabot jelölnek. A kryptonit ára egyenesen arányos a kő méretével.

A kryptonit nem képes kifejteni hatását ólom, vagy ólom bevonatú dolgokon, tárgyakon keresztül, ahogy a kryptoni röntgen látás sem hat az ólmon keresztül. Ez lehet ólom bevonatos doboz, tömör ólom tároló rekesz, vagy akár ólmozott, vagy ólom alapú festékkel bevont felület is.
Vissza az elejére Go down
 
Idegen, más világokról származó tárgyak, fegyverek
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Idegenek, más világokról szármrazó létformák
» Ereklyék, mágikus tárgyak, eszközök

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Szabályok, Információk :: Információk és Leírások :: Felszerelések-
Ugrás: