HomeHome  CalendarCalendar  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | 
 

 Ereklyék, mágikus tárgyak, eszközök

Go down 
SzerzőÜzenet
Etrigan

avatar

Hozzászólások száma : 205
Join date : 2014. Nov. 22.
Tartózkodási hely : Gotham - Camelot - London

TémanyitásTárgy: Ereklyék, mágikus tárgyak, eszközök   Vas. Dec. 07, 2014 8:00 pm


A DC Univerzum tele van különleges képességű tárgyal, melyek híres karakterek hagyatékaként, vagy egyénileg, mesélők és játékosok kívánságára jöttek létre az oldalon.
Egy ily hatalmas erejű tárgy, az egyénileg teljesítendő feltételek mellett, (oda van írva az egyes tárgyakhoz) minden esetben 5 kreditbe kerül.
E tárgyak nagyon erősek, így használójuk nem képes rögtön az egész erejét hasznosítani, szép lassan, fokozatosan kell kitanulni a használatot.


Három csoportba vannak osztva, melyeket 3 különböző színnel jelölünk,:

- Zöldel, azon tárgyakat, amik bárkinek szabadon elérhetőek, s megvétel s minden feltétel teljesítése után szabadon használhatóak.

- Kékkel, mik egy másik játékos tulajdonát képezik, ám már nincs szükségük rá. Ezeket az adott játékossal való egyeztetés után, s az általa szabott feltételek mellett lehet megszerezni.

- Pirossal pedig azon cuccok vannak feltüntetve, amik egy aktív játékos tulajdonát képezik, s így elérhetetlenek addig, míg a játékos meg nem gondolja magát, vagy olyan helyzetbe nem kerül, hogy mesélői engedéllyel, újra szabadonválaszthatóvá nem lesz téve.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Etrigan

avatar

Hozzászólások száma : 205
Join date : 2014. Nov. 22.
Tartózkodási hely : Gotham - Camelot - London

TémanyitásTárgy: Re: Ereklyék, mágikus tárgyak, eszközök   Vas. Dec. 07, 2014 8:02 pm

Többször megvehető ereklyék


Olyan tárgyak amiből több van az adott időben, így egyszerre akár több játékos is használhatja.

Ambrosia
Az Élet Fájának gyümölcse, ami az Istenek Eledele. A halandók számára ez az étek, maga a mennyország íze, és a lehető legízletesebb mindenki számára. A Fát, amely a termését hozza, egy ősi és kegyetlen szörny Gyges őrzi, aki Gaia és Uranus szülötte. Az ő felügyelete alatt csak is Istenek haladhatnak át, és ehetnek a termésből, mást azonnali halállal jutalmaz. Az Ambrosia halandók számára különös erőt adományoz, már egyszeri fogyasztása után is.

Hatás:
(egyszeri fogyasztás után)
Az emberi maximumot képviseli, minden tekintetben (Erő, ellenállás, állóképesség, regeneráció, agyi aktivitás, gyorsaság stb.) illetve állandó sóvárgást érez az étek iránt, és éhségérzetét semmi nem csökkenti, csak is az Ambrosia.

Jelenlegi birtokosok: -
Feltétel: 1000 karateres bővítés, vagy egy mesélő vezette kaland a tárgy megszerzéséről.



Dial H - Dial E (Hős/gonosz hívás)


Egy különös és ismeretlen eredetű nagyhatalmú tárgy, mely különböző időközönként és különböző történelmi korokban manifesztálódva. Egy időben akár többször is megjelenhet.

Hatás:
Egy a Dial-al történő random szám tárcsázása után, hívunk, egy a végtelen párhuzamos unverzum egyikén lévő hőst vagy gonoszt, s megszemélyesíthetjük őt egy kaland idejére, annak minden képességével és hatalmával együtt.
Minden számhoz egy adott hős tartozik, már random tárcsázás esetén is előjöhet bárki és bármi.

Játéktechnikailag:
Ismert canon karatert csak mesélői engedéllyel lehet idézni, és akkor sem az oldal világában élőt, hanem egy másik univerzumból valót, pl Earth xx Supermanjét.  A lentebb megadott listában már van pár karakter akit válsztani lehet. A lista folyamatosan bővülni fog, s akár játékosok is alkothatnak meg saját karatereket, akiket mesélői engedéllyel a Dial által megidézhető karaterek közé veszünk.
Egy kaland alkalmával 3 hőst, vagy gonoszt lehet idézni.
Tömeg és Korszak kalandokon (vagy bármi mesélő által vezetett kalandon), ha 3 hőssel/gonosszal tervez menni a játékos, akkor 1 karakterre 3 hsznyi idő van viszaváltozásig, ha csak egyet szeretne végigvinni a kalandon akkor viszont 9 hsz-nyi idő.
(2 esetén 5 hsz) Két karaterváltás között minimum 2 hsz-nyi szünetnek kell lennie.

Hibafaktor:
A Dial ősi, ismeretlen ereklye, ami bárhogy másolható. Ebből kifolyólag, az ereje már nem akkora mint az eredetinek, s így "hibás"
Hibafaktor bármi lehet például, pl hogy csak egy hőst tud hívni bármilyen számot üt be az illető, vagy hogy nem tökéletes az átalakulás, s bármivé lesz a játékos megmaradnak az idézetten az alap karater főbb külsőségbeli jegyei.
Mára nagyon ritka egy tökéletes Dial.

Jelenlegi birtokosok: Flora Memento (Lupin NJK-ja)
Feltétel: Mesélői engedély, 2000 karakteres bővítés, vagy mesélő vezette kaland a tárgy megszerzéséért.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Etrigan

avatar

Hozzászólások száma : 205
Join date : 2014. Nov. 22.
Tartózkodási hely : Gotham - Camelot - London

TémanyitásTárgy: Re: Ereklyék, mágikus tárgyak, eszközök   Vas. Dec. 07, 2014 8:05 pm

Egyedi tárgyak



Olyan tárgyak, fegyverek, páncélok, amikből csak egy van az egész világon. Ezeknek a használata hatalmas felelősséggel jár, s ténylegesen komoly hatalommal ruházhatja fel a használóját.


Excalibur


A legendák egyik leghatalmasabb fegyvere. Évszázadokkal ezelőtt a tó tündére adományozta a kardot Merlinnek, ki Uther Pendragonra bízta. Halálakor a férf bezárta egy kőbe a kardot, s fia Arthur Pendragon húzta ki. Halálakor a hű lovag Percival visszadobta a tó tündérének sa fegyvert a vízbe, ám az egyik erdei Nimfa, Nimue utána ugrott s megszerezte. Nimue hallhatatlanként, Xanadu néven hűen őrizte a kardot, s mikor eljött ki méltó volt rá, átadta, ám az végül mindig visszakerült hozzá.

Hatás:
A hatalom kardja, a legendék szerint ki forgatja szinte " legyőzhetetlen" a harcban. A kard gyógyító erővel rendelkezik, kalandonként egyszer képes egy halálos sebesülést gyógyítani, vagy feltámasztani valakit a halálból (mesélői engedély szükséges az aktiváláshoz)
Amíg a kard a hordozónál van, az idő által hallhatatlanná válik.
Ráadásul rengeteg, ismeretlen eredetű mágikus erővel rendelkezik.

Játéktechnikailag:
A kard képes hárítani a lövedékeket, s szinte mindenen könnyedén átvág, a karakter sebei gyorsabban gyógyulnak, s megnöveli a szellemi erőt.
Jelenlegi birtokos: Prischilla maradványaiba van beleszúrva, a Gothami temetőben.
Feltétel: Mesélői engedély, 2000 karateres bővítés, vagy mesélő vezette kaland a tárgy megszerzéséért


Poseidon Szigonya (Trident of Poseidon)

Poseidon Görög isten legendás fegyvere.

Hatás:
Vízmanipuláció. Képes akár eltüntetni a vizet az útjából  s így a játékos képes átsétálni egy nagyobb víztömegen, vízelementál idézés, köd idézése és viharok gerjesztése. A víznyomás növelésével akár földrengéseket is létre lehet hozni vele.
CSAK VÍZ KÖZELÉBEN HASZNÁLHATÓ! A Szigony magától nem hoz létre vizet, csakis alakítja azt.

Jelenlegi birtokos: Ismeretlen
Feltétel: Mesélői engedély, 2000 karateres bővítés, vagy mesélő vezette kaland a tárgy megszerzéséért

Trident of lucifer - Lucifer szigonya

Lucifer ősi feyvere. Neviros forgatta egykoron, majd Kék Ördög vete el tőle, s ő forgatja.

Hatás:
A szigony erejével képes minden démoni, mágikus, természetfeletti teremtményt elküldeni a pokol síkjára.
A Szigonyt nem kötelező mindig a karaternél tartani, bármikor meg lehet idézni.
Játéktechnikailag:
Játékos karatert, csak az adott játékos, vagy speciális esetekben mesélői engedéllyel lehet pokolba küldeni.

Jelenlegi birtokos: Blue Devil - Kék ördög
Feltétel:Mesélői engedély, 2000 karateres bővítés, vagy mesélő vezette kaland a tárgy megszerzéséért.


Lelkek köpönyege

Ezt a zsidó, misztikus ereklyét még Ábrahám idejében hozták létre kb. i.e. 1812-ben, hogy megóvja a zsidó népet. A ruha az évszázadok során számtalan alakot öltött, volt többek között tőr, dárda, köpeny, ugyanis mikor elpusztul, rendre újraformálódik.

Hatás: A köpönyeg képes arra, hogy a benne "tárolt" - lakozó - lelkekkel felerősítse a viselő tulajdonságait, mint az állóképesség, gyorsaság erő, stb. Képes teleportálni, és egy idő után kommunikálni s a tulajdonosával. S rengeteg képessége, csak idők múltával tárul fel.

Jelenlegi birtokos:Lupin

Hatshepsut (Isis) Amuletje


Az ősi Egyiptomban a Nílus egy utas nélküli bárkán hozta magával Isis adományát, amire Hatshepsut királyné talált rá. Az ékszer minden szem számára szépséget és valami megmagyarázhatatlan csillogást ad át. A királyné haláláig őrizte az Istene ajándékát, amire az 1900-as évek vége felé egy régész talált rá sírfeltárás során. Az Amulett ezek után egy Londoni múzeumba került.

Hatás: A viselője képessé válik a parancsszavak kimondása (akár gondolatban is) után az Afrikai sivatagok élővilágának bármelyik jellemzőjét magára ölteni (Repülj mint a... sólyom; Harapj, mint a... hiéna; Üvölts mint a... oroszlán)

Jelenlegi birtokos: Lupin


Anubis Amuletje

Az amulettet maga a sakál isten ajándékozta egy hatalomvágyó papnak az időszámításunk előtti Egyiptomban. Khalis az amulett erejével hajtotta rabszolga sorba egy város teljes lakosságát, és kezdte gyakorolni uralmát. Ám az Isteni Erővel bíró ereklyét Nabu tulajdonította el, és ezzel száműzte a papot, majd kárhozatba taszította. Majd több száz évnyi álom után Nabu Dr. Sors kezére adta az amulettet, hogy jó célra használhassa.

Hatás: Maga Anubis erejének egy szikráját őrzi a talizmán. Aki használja, képes a Lelkek Csarnokába /Dimenziójába lépni, ahol a kóválygó holtakkal beszélhet. A csarnok azonban sokszor veszélyeket rejt! Képessé válik látni a valóságot, így megkülönböztetni az igazságot a hazugságtól (hallucináció/ tudatmódosítás/ manipuláció/ alakváltók/ realitások meghatározása stb.). Továbbá a Kozmikus Valóság erejének birtokosa lesz a használó, ami azt jelenti, hogy képes a szavak igazságát látni a birtokos, egyes személyek karmikus történetét nyilvántartani, és az élőlények hátralévő idejét meghatározni, mind azok mellett hogy kapcsolatba léphet egyes tárgyak, személyek múltjával, ezáltal egyfajta látnoki képességeket birtokolva. Egyfajta energia lövedék használója is lesz a tulaj, ami misztikus forrásból táplálkozik, aminek hála a legerősebb mágiákkal és varázslatokkal is szembeszállhat a lövedék, ami egy erős taszítóerővel is meg van áldva. Végül, de nem utolsó sorban, az Élet Igazsága is eszköze lesz a tulajdonosnak, így gyógyítani tudja a sérüléseket, akár percek alatt és a halálból is visszahozhat egyeseket, ha az még nem lépett át a túlvilágra (nagyjából halál beállta után 10 percig).

Jelenlegi birtokos: Dr. Sors
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Etrigan

avatar

Hozzászólások száma : 205
Join date : 2014. Nov. 22.
Tartózkodási hely : Gotham - Camelot - London

TémanyitásTárgy: Re: Ereklyék, mágikus tárgyak, eszközök   Vas. Dec. 07, 2014 8:08 pm

Játékosok és mesélők által létrehozott ereklyék

Mágikus pálca

2013 Karácsonyi játékának egyik díja, Madárijesztő alkotta Lupinnak.

Hatás:
három csepp alakú rész három különböző hatást képes kifejteni, egymástól független. Azaz, amit tud az első, tudja a harmadik is.
1. A csepp alakú tüske kilő, és nagyjából 5-10 perecre megbénítja az ellenfelet. Beszélni tud, de mozogni képtelen lesz.
2. A tüske aranyszínben izzik fel, majd egy villanás kíséretében 15 méteres sugarú körben vakít. A kör középpontja a pálca tartója, de ő rá nincs hatással a vakító fény.
3. A harmadik képesség egyfajta gyógyító erő, mellyel könnyebb sérülések pár perc alatt gyógyíthatóak. Maximum csonttörésig bezárólag.
A használat után a csepp alakú tüskék eltűnnek, és 1-3 nap, mire újra "regenerálódnak" és újra használni lehet őket.
Jelenlegi birtokos: Lupin
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Ajánlott tartalom




TémanyitásTárgy: Re: Ereklyék, mágikus tárgyak, eszközök   

Vissza az elejére Go down
 
Ereklyék, mágikus tárgyak, eszközök
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Fogd és vidd! (Ingyen tárgyak)
» Egyedi tárgyak készítése [Tapasztalt Tagoknak]
» Old but Gold Antiques - Darren Cain régiség boltja és háza
» Végzet Ereklyéi FRPG
» Báb alkatrészek

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Szabályok, Információk :: Információk és Leírások :: Felszerelések-
Ugrás: