HomeHome  CalendarCalendar  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | 
 

 Lámpás alakulatok

Go down 
SzerzőÜzenet
Etrigan

avatar

Hozzászólások száma : 198
Join date : 2014. Nov. 22.
Tartózkodási hely : Gotham - Camelot - London

TémanyitásTárgy: Lámpás alakulatok   Vas. Dec. 07, 2014 2:59 pm


Univerzum szerte létező alakulatok, melyek a jót és a rosszat erősítik, illetve testesítik meg. Abszolút elfogadottnak csak a Zöld Lámpások tekinthetők, ám rajtuk kívül az ismert spektrum minden színéhez tartozik egy-egy csapat, vagy csoport. Minden lámpás rendelkezik egy gyűrűvel, mely az erejét adja. A gyűrű a spektrum színét viseli, és az adott alakulat emblémájával van ellátva, valamint egy bizonyos mértékig számítógépként működik és kapcsolódik az alakulat központi rendszeréhez. A lámpások képesek bármit létrehozni a gyűrűvel, amit az elméjükben megalkotnak, és ezek segítségével veszik fel a harcot az ellenfeleikkel szemben.

Összesen kilenc (9) alakulat létezik [Zöld, Sárga, Vörös, Kék, Narancs, Indigo, Star Sapphire, Fekete és Fehér], ám egyelőre csak a Zöld és Vörös Lámpások, valamint a Sinestro alakulat játszható kaszt az oldalon

Minden Lámpás alakulathoz 4kr a csatlakozás ára, ezzel együtt jár az alakulat egy gyűrűje, valamint egy lámpás, mely kapcsolódik az alakulat forrásához, és fel tudja tölteni a gyűrűt. A kezdő lámpások egy kaland, vagy akár egy bővítés formájában írhatják le, hogy hogyan léptek velük kapcsolatba, miután a gyűrű kiválasztotta őket (ez leginkább a Vörös Lámpásoknál lényeges).

Mivel játéktechnikailag nehéz lenne számon tartani, mikor mennyi energia van a gyűrűben, egy rendszert dolgoztunk ki, mely pontokra bontja az értékeket. A lámpásoknak két érték szerint erősödhetnek, ezek pedig a Gyűrű, vagy energia pontok illetve, a spektrum pont. Előbbi a gyűrűben lévő energiát, utóbbi pedig a létrehozott tárgyak keménységét hivatott jelezni. Minden újonnan csatlakozott lámpás harminc (30) energia pontot és tíz (10) spektrum pontot kap indulásként, melyeket kredit ráfordítással fejleszthet fel.

1kr=10 energia pont és/vagy 1kr=10 spektrum pont


A hozzászólást Ra's Al Ghul összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Jan. 15, 2015 3:06 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Etrigan

avatar

Hozzászólások száma : 198
Join date : 2014. Nov. 22.
Tartózkodási hely : Gotham - Camelot - London

TémanyitásTárgy: Re: Lámpás alakulatok   Vas. Dec. 07, 2014 3:01 pm

Entitások

Minden lámpás osztagnak van egy entitása. Egy szellemlénye, ha úgy tetszik, pont ugyanúgy, mint az őslakos indiánoknál. Az entitások szolgálnak legfőbb forrásul az osztagnak. Ha az entitás meghal, az osztag megszűnik létezni. A különböző entitások egy bizonyos lény alakjában jelennek meg, és képesek megszállni az adott osztag arra méltó tagjait.
Ha egy entitás megszáll valakit, az egy felsőbb szintre lép, hisz a legfőbb forrásból szerzi az erejét, ami gyakorlatilag korlátlan, viszont mindenképpen az entitás tudata érvényesül, a megszállt tudat pedig háttérbe szorul.

Megszállás: 250 energia és 250 spektrum pont, valamint egy minimum 2 oldalas bővítés, vagy egy mesélő által vezetett kaland, melyben a karakter találkozik az entitással, és a lény méltónak találja valami miatt.

Zöld lámpások: Ion

Ion leginkább egy bálna szerű lényre hasonlít, feje oldalán kopoltyú nyílások találhatók. Minden tekintetben megjelenik benne a Zöld Lámpás osztag morálja, így legtöbbször bölcs és inkább útmutatással szolgál, valamint békésnek mondható.

Vörös Lámpások: Butcher

Butcher egy bikaszerű lény vörös energiából. Féktelen düh vezérli, és kegyetlen mód támad bárkire, aki neki nem tetszik. Szavak helyett a tetteket részesíti előnyben, és nem kímél senkit és semmit.

Sárga Lámpások (Sinestro Alakulat): Parallax

Parallax egy bogárra hasonlít leginkább, azok közül is valamiféle sáska szerű lényre. A félelem entitása, és nem foglalkozik azzal, hogy valaki sárga, vagy másmilyen gyűrűt visel. Puszta megjelenésével képes megfélemlíteni bárkit, és gondolkodás nélkül teszi el láb alól azokat, akik az útjában állnak.

Változás: Minden entitás megszállással a megszállt test valamelyest változik. Más lesz a ruhája, másképp néz ki stb. Ez mindenképpen megtörténik, hisz az entitás tudat a felsőbbrendű, elnyomva ezzel az ember tudatát.
Példának okáért: Parallax megszállás alatt a megszállt test arca torzul, fogai pedig természetellenesen hegyesekké válnak.
Ezt mindenki magának választja ki, minden karakter más, mindenkinél más aspektusban jelentkezik, hogy meg van szállva a test.

Átszállás:
Az entitások nem maradnak meg örökké egy testben, főleg nem, ha találnak egy méltóbb hordozót. Ha valaki eléri a határt, és szeretné az entitást, de az jelenleg más karakterben lakozik, kihívhatja a megszállt karaktert, ezzel mintegy kihívva őt, és mesélő által felügyelt játék keretein belül, bármilyen formában (harc, fejtörők, versenyek stb) bizonyíthatja rátermettségét. Ha a későbbi karakter győzelmet arat, az entitás elhagyja a régi testet, és átszáll az újba.
Az elhagyott test zavarttá válik, nem érti mi történt, és úgy érzi, csak álmodta az egészet.
Az entitást visszaszerezheti, ha akarja, de mindenképp el kell telnie egy bizonyos időnek, illetve minimum öt-öt fejlesztés szükségeltetik a pontjaira.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Etrigan

avatar

Hozzászólások száma : 198
Join date : 2014. Nov. 22.
Tartózkodási hely : Gotham - Camelot - London

TémanyitásTárgy: Re: Lámpás alakulatok   Vas. Dec. 07, 2014 3:12 pm

A Vöröslámpás alakulat


"Vörös vérrel, s vörös dühvel
Lelkük töltjük sötét mésszel
Fájdalmat és haragot szítunk,
mind elégnek, ez a sorsuk! "
Entitás: Butcher

Történet:
A vöröslámpás alakulat a gyűlölet és a mágia szülötte. A 666-os szektor teljes kiírtása, melyet az örzők megvadult Embervadászai hajtottak végre, csupán öt túlélőt hagyott maga után.  Vezetőjük Atrocitus fájdalma volt a leghatalmasabb. Évszázadokig szított harag eggyesülve a vérmágia és a nekromatika erejével, segítette őt. Mágikus rituáléi során megismerte a jövő egy részét, s haragával megszelídítette a vörös spektrumot. Társaival együtt ezután elfogták, ám kiszabadult s börtönbolygójukat a 2814-es szektorban lévő Ysmault bolygót tette meg végleges birodalmává. Gyűlöletének erejével a saját véréből megalkotta a központi vörös energiaforrást, majd gyűrűket alkotott s szétszórta őket az egész galaxisban. A földön tett látogfatása után, két legfőbb ellensége a Zöld lámpás alakulat s a Sinestro hadtest példájára elnevezte magukat Vörös lámpás alakulatnak

Az erő és az ahhoz szükséges áldozatok:
A vörös lámpások hatalma sokban hasonlít a zöld lámpásokéhoz, viszont a tagság hatalmas áldozatot követel.
Atrocitus Nekromanta hatalma s vérmágiája mellyel megalkotta a gyűrűket, úgymond megöli a hordozót. A szívüket leállítja, s testük bennső mechanikáját teljesen megváltoztatja. Onnantól a vér mely kitölti leállt szívüket megváltoztatja a lámpást. Karmaik és fogaik élesednek, szemük elsárgul, bőrük elsápad. Továbbá a vér folyamatosan kikívánkozik, szinte mindig szivárog a szájon keresztül, s amihez a vörös nedű hozzáér azt szétmarja.
ŐK a harag, a vörös spektrumot használják, ami a Zöld lámpásokhoz hasonlóan önmagukból ered. Csak a legnagyobb kínokat átélt s a legtöbbet szenvedett lények csalhatják magukhoz a vörös gyűrűt. A gyűrű  felhúzása a testi változásokon kívül az elmét is beszenyezi, befeketeíti mely után csak a düh marad. A múlt zavarossá lesz, s elzáródik az elme egy kicsiny szegletében. A hordozó egy értelem nélküli vad, agresszív és dühös ösztönlénnyé változik, mely gondolkodás nélkül támad a közelében lévőkre. A gyűrű ekkor elviszi őket Ismaultra, ahol Atrocitus maga választja ki közülük azt akit méltónak tart, s dobja bele őket önnön haragjából s volt társai véréből (a 666-as szektor többi túlélő akik elárulták vagy egyéb módon nyilvánították ki nemtetszésüket, ezért megölte őket) véréből álló tóba. Ott visszanyerhetik a tudatukat, s megértenek mindent. A Vörös lámpások szinte mindig hálásak Atrocitusnak, hisz egy új esélyt adott nekik a korábban kilátástalan életüknek.
A gyűrűt magát ugyan képesek kreációk létrehozására használni, ám csak a legritkábban éllnek vele. Legtöbbször csak savas vérköpetüket, karmaikat és fogaikat használják a harcban, s ha gyűrűhöz folyamodnak akkor is inkább csak esztelen gyilkos erejű energialöketeket küldenek az ellen felé.
Ráadásul a kreáció anyaga ugyanaz a mágikus vér, mint ami az alakulat tajaiban csörgedezik, épp ezért aki különösen jól használja annak erejét, elérheti hogy ugyanolyan maró hatású legyen, mint a vérük.
A gyűrű nagyon fontos az alakulat tagjainak, hisz ha halálos sebet szereznek, azzal helyetteshetik a megszakadt szívüket, egy újabb életet nyerve ezzel. A testükből való eltávolítás viszont azonnali halált von maga után. csak Kék lámpások erejével lehet meggyógyítani azt, akinek elvették a szívéből a gyűrűt.
Mivel megszűnnek biológiai létformának lenni, az idővel szemben szinte teljesen hallhatatlanok.

A vörös lámpás alakulat ugyan halálosnak és gonosznak tűnik, igazából csak megtört szívű, fájdalmukat haragukkal enyhítő lények csapata, kik a reményre vágynak, s akik ha képesek túltenni magukat a fájdalmon, haragjukat akar jó célokra is fordíthatják.

Bolygó:

Ysmault

A 666-os szektor elpusztítása után az 5 túlélő az Ysmaulton talált menedéket. Itt alapítottak új hazát a Könnyek birodalma néven. Az örzők viszont nem szívlelték őket a vörös spektrum tanumányozása miatt, ezért porig rombolták a világot, majd börtönbolygóvá tették, ahova az 5 túlélőt is bezárták.
Atrocitus szabadulása után visszavette bolygóját, majd brutálisan meggyilkolta volt társait, kik elárulták azzal, hogy elmondták Abin Surnak a Legsötétebb Éjszaka próféciáját. Ezután létrehozta a központi energiaforrást és a vér óceánját:


A harag falát, melyet a 666-os szektor halottainak maradványaiból épített fel.:


És a Gyalázat zónáját, mely egy elzárt terület a bolygón, hol Atrocitus az alakulat létrehozása közbeni kudarcait, groteszk vérmágiából álló szörnyeit, s holtakból álló építményeit örzi.:


Tagok:
- Atrocitus -Alapító és vezér
- Bleez - Alvezér
- Dex-Starr
- Rankorr
- Guy Gardner
- Skallox
- Veon
- Zilius Zox
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Darkseid
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 15
Join date : 2014. Nov. 22.

TémanyitásTárgy: Re: Lámpás alakulatok   Vas. Dec. 07, 2014 9:47 pm

Sinestro Corps.



"Legsötétebb nappal, vagy fényes éjszaka,
Rettegni kezdj, ha rád fénylik félelmeid hada,
Égjenek el azok, akik gátolnának végképp,
Pusztulj hatalmamtól, lásd Sinestro fényét!

Entitás: Parallax

Történet:
A Sinestro Corps története kissé eltér a megszokottól. Sinestro, még zöld lámpás korában, a gyűrűtől és az Örzőktől kapott hatalomtól némiképp megrészegülve elhatározta, hogy rendet tesz anyabolygóján, a Korugaron. Nem lesz többé erőszak, háború, és egyéb társadalmi problémák. A tényt sose mondták ki, de Sinestro egyeduralkodóvá, diktátorrá vált saját hazáján. Eljött viszont a nap, mikor Sinestro tanítványt kapott maga mellé, az ember Hal Jordan képében. A kezdeti súrlódások ellenére szoros barátság alakult ki közöttük. Jordan végül igen tanulékonynak mutatkozott, és hamarosan Sinestro babérjaira törhetett volna, noha elsőre senki nem nézte ki a törékeny, egoista emberből ezt.
Egy napon Sinestro elvitte Jordan-t a Korugar-ra, hogy megmutassa, mit tett a hatalmával. Az emberi történelem bővelkedik hasonló tettekben, és Hal szemszögéből ez sem különbözött attól, amiről a földi történelem könyvek szólnak. Első adandó alkalommal, ahoy lehetősége nyílt, elárulta Sinestro-t, és tetteit az Örzőknek, akik haladéktalanul megfosztották az alakulatban betöltött rangjától, a gyűrűjétől, valamint száműzték az anti-anyag univerzumba, a Qwad bolygóra, hogy többé ne vihesse véghez szörnyű tetteit.
Rabságában Sinestro bosszút esküdött, de ehhez jelen állapotában nem volt meg a kellő ereje és hatalma. Egy, a smaradg akaratnál erősebb erőhöz fordult; a qward-iak segítségével sikerült "befognia" és kiaknáznia a félelem sárga energiáját. Az Oa-n található központi forrás alapján, a Qward-on megalkotta a sárga energia központi forrását, majd a qward-iak segítségével gyűrűket készített, melyeket szétküldött mind az anti-anyag, mind a mi univerzumunkba. Amíg a gyűrűk hordozót kerestek maguknak, Sinestro nem hagyott tanúkat, és új hatalmával kiírtotta a qward-i létforma majdnem egészét. Néhány bennszülött életét hagyta meg, akik továbbra is félelemben élnek uralma és az alakulat sanyargatása alatt. Nem sokára, néhány kivételes kiválasztott érkezett a Qward-ra, akik a Sinestro Corps-ot alkotják.

Az energia forrás:
A gyűrű egy az egyben a zöld lámpások fordítottjaként működik. Minden megvan benne, amit a zöldek és az Örzők tudnak. A gyűrű ugyanúgy kapcsolódik a központi energiaforráshoz, és számítógéphez is, ami információval látja el az alakulat tagjait. A gyűrű által teremtett alkotások annál erősebbek, minnél nagyobb az ellenfél félelme, illetve a gyűrű annál hatékonyabb is. Ha egy nagyobb csoport félelme járja át a gyűrű viselőjét, meg van rá az esély, hogy sokkal tovább bírja majd töltöttség nélkül, mint a többi alakulat gyűrűje. Viszont, ha valaki képes felülkerekedni a félelmén, a gyűrű veszít a hatásfokából. Ezen kívül a gyűrű védi a hordozóját az anti-anyag univerzumban, ahol alap esetben azonnal semmivé lenne, valamint a gyűrű egyfajta "nyomkövető" is, ugyanis Sinestro, mint az első "tag", érzi az alakulat többi tagjainak helyzetét és érzéseit, mintegy telepatikus úton, de üzenet közvetítésre, így képtelenek, és erre csakis a mindenkori vezető - jelenleg Sinestro - képes.
A gyűrű csak azt választja ki, aki képes félelmet kelteni másokban. Nem elég a sima megfélemlítés, szóva, vagy hasonlók. Komoly, minden mélységbe hatoló félelemre van szükség.

Tagok:
Sinestro - Alapítő és vezető
Arkillo - Az alakulat második embere, az újoncok kiképzője
Lyssa Dark - Parallax könyvének őre
Romat-Ru
Murr The Melting Man
Bedovian
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Darkseid
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 15
Join date : 2014. Nov. 22.

TémanyitásTárgy: Re: Lámpás alakulatok   Csüt. Jan. 29, 2015 7:32 pm

Zöld Lámpások



"Fényes nappal, sötét éjjel
Bűn nem marad észre vétlen.
Sötét erők csatlós népe,
rettegj, ha jő a Zöld Lámpás fénye!

Entitás: Ion

Történet:
Az univerzum egy halhatatlan faja, az Örzők, látták, mennyi fájdalom és kétségbeesés van univerzumszerte. Elhatározták, hogy pontot tesznek az ügy végére, és rendet teremtenek. Az egész üniverzumot 3600 szektorra osztották fel, majd létrehozták a Manhuntereket. Ezek gépek voltak, amik egyedül az Örzőknek engedelmeskedtek. A baj egy bevetésükön kezdődött: gépek lévén nem tudták megkülönböztetni, mi jó és mi nem, így univerzum szerte elkezdték kiírtani az érző fajokat, bolygóról bolygóra, szektorról szektorra. Az Örzők, látva, hogy teremtményeik kezelhetetlenek, rögtön cselekedtek, és véget vetettek a Manthunterek ámokfutásának.
Nem sokkal később megtalálták, amit kerestek: képesek voltak kiaknázni, és igába hajtani az ismert spektrum zöld színét, majd elkészítették az új fegyvert. Első ránézésre egy egyszerű gyűrű, ám egyben számítógép, valamint energia közvetítő. A gyűrű adatbázisában minden megtalálható, amit az Örzők tudnak. A gyűrűk kiválasztják a hordozóikat, akik így az alakulat tagjaivá válnak. A Zöld Lámpás alakulat számít a galaktikus rendőrségnek univerzum szerte, ezért sokszor szinte ugyanabban a fogadtatásban részesülnek, mint a földi rendőrök/nyomozók.

Energia forrás:
Az alakulat anyabolygója az Oa, amit az Örzők hoztak létre, kimondottan a Zöld Lámpások számára. Az alakulat tagjainak ismérve, hogy képesek felülkerekedni a félelmeiken, így választják ki őket. Amit a gyűrű viselője elképzel, a gyűrű az akarat zöld energiájából létrehozza. Minden gyűrűhöz tartozik egy lámpás, amivel fel tudják tölteni a fegyvereiket. Minden lámpást az Oa-n található központi forrás lát el energiával, akárhol legyenek is.

Tagok:
Kilowog - Kiképző tiszt
Hal Jordan - Az első emberi lámpás
Salaak - Képzett technikus, informatikus
Stel
Bzzd
C'hip
Tomar-Re
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Darkseid
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 15
Join date : 2014. Nov. 22.

TémanyitásTárgy: Re: Lámpás alakulatok   Vas. Feb. 15, 2015 8:23 pm

Kék lámpások


"Rémes nappal, veszett éjben,
Erős szívünktől lelkünk ég a tűzben,
S, ha vesztet hozna a fények harca,
Nézz fel az égre, s kigyúl a remény csillaga!"

Entitás:
Adara

Történet:
Az alakulat szellemi atyja Ganthet volt. Az Örzők között korábban is rebellisnek számított, kevésbé volt érzéketlen, mint Örző társai, és ez odáig vezetett, hogy egy kényes kérdésben nem értett egyett társaival, akik száműzték - de van olyan elmélet is, mely szerint ő maga lépett ki. Ganthet viszonylag rövid ideig napról napra ért, míg végül az Odyn nevű bolygón állapodott meg, ahol egy korábbi elmélete alapján, az ismert spektrum egy másik színét, a kék energiát használta fel, hogy létrehozza a saját osztagát, mely hasonló a zöld lámpásokhoz, de kevésbé "meggondolatlanok". Nem kevés időbe került - még az ő tudásával is - mire tökéletesítette a kék energia használatát, és megalkotta, majd felállította a központi energia forrást.

Energia forrás:
Az alakulat anyabolygója az Odyn, itt ál a központi energiaforrásuk, valamint itt székel Ganthet és az alakulathoz később csatlakozott Sayd, egy másik Örző. Ők számítanak az alakulat vezetőinek. A kék lámpások kiválasztása hasonlóan működik a többi osztaghoz, ám a fő szempont az, hogy meg legyen a leendő tagban a remény, még csak egy apró lángról is van szó. Optimistának, reménykedőnek kell lennie.
A kékek is viselnek egy gyűrűt, mellyel koncentrálhatják erejüket, valamint van két passzív képességük, amit előszeretettel alkalmaznak, ha arról van szó.

Az első, és a látványosabb, hogy amint egy zöld lámpás közelébe érnek, egyfajta löketet adnak neki. Ez akaratukon kívül működik, nem lehet ki-, és bekapcsolni. Minden Zöld Lámpás, akinek a közelében egy Kék Lámpás van +2000 pontot kap energia és spektrum értékekre egyaránt. A krációi erősebbek, strapabíróbbak lesznek, valamint sokkal fényesebbek. Minden Zöld Lámpás érzi ezt a löketet, így gyakorlatilag azonnal megérzik, ha egy Kék van a közelükben. A Kék Lámpások, nemtől függően, felveszik, vagy megkapják a "testvér" vagy a "nővér" jelzőt.

A Kék Lámpások másik ismérve, hogy képesek probléma nélkül eltávolítani a vörös gyűrűket. Ha a Vörös Lámpások csak úgy leveszik és megválnak a gyűrűiktől, azonnal meghalnak. Ezt egy Kék Lámpás képes kiküszöbölni, és megszabaítani a vörösöket a gyűrűtől anélkül, hogy kárt tenne személyében.
Ezért is fordulhat elő, hogy nagyobb eséllyel lesz egy Vörös Lámpásból Kék Lámpás, ha képes túllépni a haragján.

Tagok:
Ganthet - Alapító és szellemí vezető
Sayd - Az alakulat másik vezetője
Saint Walker - Az első Kék Lámpás
Warth Testvér
Hymn Testvér
Sercy Nővér
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Darkseid
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 15
Join date : 2014. Nov. 22.

TémanyitásTárgy: Re: Lámpás alakulatok   Vas. Feb. 15, 2015 9:51 pm

Narancs Lámpások


"Ami az enyém az az enyém, és az enyém,
És az enyém, és az enyém.
Nem a tiéd!"

"Ami az enyém, az enyém,
Ami a tiéd, az a tiéd,
Míg el nem veszem
a narancs fénnyel,
minden az enyém!"

"Egy hatalmas lakoma éjjelén,
kapzsiságom fényesen ég,
de nem birtokolhatod ezt a fényt,
mert az csak az enyém
!"

Entitás:
Ophidian

Történet:
Az alakulat hivatalos eredete ismeretlen, túlságosan régre nyúlik vissza, hogy bárki emlékezzen rá. Egy teória szerint az Örzők próbálkoztak egy alternatív energiaforrás kiaknázásával, aminek az eredménye a Narancs alakulat, és Larfleeze. A próbálkozás(ok) kudarcba fulladtak, és végül az egész narancs osztag feledésbe merült a Vega-rendszer egy félre eső bolygóján.
Egy szerencsétlen véletlen viszont újra visszahozta a narancs osztagot a "játékba", így Larfleeze bosszút forralt az Örzők és a zöld lámpások ellen, és sikeres támadást hajtott végre Oa ellen, amely támadás sikerrel zárult, és komoly pusztítást okozott, majd visszatért a Vega-rendszerbe.

Energia forrás:
A narancs fény, és a kapzsiság spektruma egyedülálló. A többi osztagtól eltérően az energiájuk 100.000%-ra tölthető, ez is a kapzsiságuk egy szimbóluma.
A narancs lámpások egy különlegessége, hogy a többi spektrum fényét egyszerűen elnyelik. Ez alól a kék lámpások és a star sapphire osztag tagjai kivételek, sőt, utóbbi ellen egyszerűen használhatatlan a narancs gyűrű. A fekete és a fehér gyűrűk elleni viselkedéséről eddig nem tudunk semmit. Ha valamely osztag fényét elnyelte, a narancs lámpás nem lesz erősebb, nem jár semmi pozitívummal számára.
Ezen kívül a narancs fény egy mellékhatása, hogy a narancs gyűrűt viselő személy állandó éhséget érez, és képes hasonló mennyiséget elfogyasztani, mint egy speedster.

Az osztag egy kellemetlen különlegessége, hogy általában csak egy tag alkotja az osztagot. Ennek oka pedig, hogy a mérhetetlan kapzsiság nem csak más dolgokra terjed ki, hanem a narancs gyűrűkre és az osztagra magára is, ez pedig könnyen belső viszályhoz, és a tagok közötti harchoz vezethet.

Tagok:
Larfleeze - Az első narancs lámpás, a narancs lámpások vezetője
Larfleeze - A Narancs Isten, A nagyszerű
Larfleeze - A jóságos, A mindent birtokló
Larfleeze - A leghatalmasabb, A legnagyobb, A mindenható
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Ajánlott tartalom




TémanyitásTárgy: Re: Lámpás alakulatok   

Vissza az elejére Go down
 
Lámpás alakulatok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Szabályok, Információk :: Információk és Leírások :: Kasztok-
Ugrás: