HomeHome  CalendarCalendar  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | 
 

 Kreditrendszer

Go down 
SzerzőÜzenet
Etrigan

avatar

Hozzászólások száma : 198
Join date : 2014. Nov. 22.
Tartózkodási hely : Gotham - Camelot - London

TémanyitásTárgy: Kreditrendszer   Csüt. Dec. 11, 2014 10:24 pm

Kredit rendszer



A játékban fontos szerepet játszik a kredit, amiből a játékosok különféle dolgokat tudnak maguknak vásárolni. Talán az első és a legfontosabb a lakás. Egy kezdő, új karakter számára erre nem kell költenie, ha csak nem elégszik meg egy kisebb lakással. Ugyan is az előtörténetet megírt és elfogadott karakter beköltözhet egy a számára tetszőleges helységbe. Ezzel a játékos nyithat neki egy topicot, ami a karaktere otthona lehet.

Kezdésként minden játékos 3 kreditet kap. Ez mindenki számára megérdemelt, plusz e mellé jöhet még a jó előtörténetért kapott jutalom kredit is, és még a későbbiekben számos helyről begyűjthet magának innen-onnan. Néhány dolog, amit kreditből lehet vásárolni:

Lakások, épületek, birtokot

1kr. - kisebb lakás, albérlet
2kr. - kisebb ház, tömbházban egy többszobás lakás
3kr. - külvárosi ház ( max. egy emeletes), kisebb raktár,
4kr. - közepes méretű raktár, több emeletes épület (max. 10 emelet), luxus ház,
5kr. - kúria nagy birtokkal, gyár épület, felhőkarcolók (akárhány emelet, reális határokon belül), atombunker

Épületekhez +1 kreditért lehet venni extrákat, pl: biztonsági berendezések (kamerák, riasztók), ujjlenyomatot, retina vizsgálatot igénylő ajtók, stb.
Az épület árában benne van a berendezés, de meg kell említeni, hogy mi az épület rendeltetése. Mert egy több emeletes épület lehet csak a karinak szórakozásból egy lakás, de lehet cég épület is, és bizony mind a kettőhöz más berendezés kell. Emellett ha az épület gyár vagy cég épület a karakter megkaphatja hozzá a személyzetet, de ezek csak neve nincs emberkék, akik dolgoznak és a mesélő irányítja őket. Tulajdonképpen ők a névtelen munkaerő.
Bármi olyat szeretnél ami nem szerepel a listán beszéld meg egy staff taggal, ő majd eligazít.

Fegyverek, páncélok

1kr. - könnyebb legálisan beszerezhető fegyver/páncél (kés, tőr, bot stb./ sima golyóálló mellény)
2kr. – komolyabb közelharci, és gyengébb távolsági fegyverek/páncél (kardok, balták, pajzsok, gázpisztolyok, kis kaliberű fegyverek/ teljes golyóálló testpáncélok)
3kr. – komolyabb távolsági fegyverek (lőfegyverek sorozatvetők, nehézfegyverek, robbanószerek)
4kr. - elektronikai páncélok, hi-tech készülékek (minden, amit csak kitalálhattok)
5 + kr – ereklye akár több mágikus képességgel is rendelkezhető tárgy (bővebben lentebb)
(Csak egy fegyver értendő a kreditösszegért a feltüntetett listán)


Ha bármilyen fegyvert vagy páncélt bővíteni szeretnél valami extrával (puskára egy távcsövet, pisztolynak kibővített tár, golyóálló mellényhez karokat védő bővítés) vagy képességgel akarod felruházni az egyik felszerelésed (a puska lövedékei mérgezőek, a pisztoly golyója robban, golyóállómellény védjen elektromosság ellen is) az 1 kreditbe fog kerülni a fegyver árán felül.
Bővítések mennyisége nincs maximalizálva, tehát bármennyit költhetsz egy felszerelésre.

Megjegyzések fegyverekhez, páncélokhoz


Felmerülhet a kérdés, hogy mi van akkor ha körözött bűnöző vagy és fegyvert akarsz venni, akkor nem sétálhatsz be egy legális fegyverboltba a fegyverért. Tehát akkor ezt a feketepiacon kell megvenned.
Felmerülhet benned a kérdés, hogy (most példával fogok élni, hogy érhetőbb legyen) a pisztolyba vehetnél olyan tárat ami robban, pénzért. Akkor minek vedd meg 1 kreditért a képességet? Ha pénzből veszel tárat, akkor az ki fog fogyni, de ha megveszed 1 kreditért a képességet, akkor onnantól kezdve minden golyó robbanni fog, nem kell hozzá külön tárakat vegyél.
1 kredites fegyverek esetében előfordulhat, hogy képességgel akarod felszerelni, de valami akadályozza ezt, pl a pisztoly nem megfelelő, a kard anyaga nem elég erős, stb. Abban az esetben 1 kredit feláldozásáért cserébe megfelelővé alakítható a fegyver a képességhez, ezután meg veheted rá 1 kreditért a képességet.
Nukleáris bombák és egyéb tömegpusztító fegyvereket nem lehet venni 2 kreditért. Ezek speciális esetek, ilyenkor célszerű a staffal egyeztetni. (Előfordulhat, hogy nem kapsz engedélyt a dolog megvételére.)
FONTOS
Ha olyan fegyvert/páncélt akarsz venni ami ereklyének számít (több képességgel is rendelkezik kezdésnél, a használót is erősíti, pl. gyorsabb lesz, erősebb), akkor egyeztetned kell egy staffal aki mond neked egy árat. Emellett az ilyen felszerelések mellé szükséges egy történet is, hogy ki készítette, kinek, mikor, miért, mi történt vele az idők folyamán. Amíg nincs története, nem lehet a tiéd. Ha a történet jól megírt, akár kreditet is elengedhet a staff az ereklye árából (maximum kettőt).

Járművek

1kr. - robogók, kicsi városi autók
2kr. - chopper motorok, terep motorok, középkategóriás autók
3kr. - luxus kocsik, sport motorok
4kr. - sport autók, jachtok, magánrepülőgépek, golyóálló járművek
5kr. - egyedi képességgel rendelkező hajók/repülők/kocsik/motorok

Ha egy járművedet egyedi képességgel akarod felszerelni, akkor az 1 kreditbe kerül. Példa ilyen képességre (kocsi esetében): A motorháztetőből kiemelkedő gépfegyverek, a kocsi ajtajába szerelt rakéták, törés- és golyóálló ablakok, stb.

A nagyobb kreditet felemésztő dolgok, mint városromboló robotok, vagy bázisok megsemmisültével újra lehet azt építeni ingyen. Igaz ez időbe, és kaland/bővítésbe kerül.

Nem Játékos Karakterek

1kr. – Minden nem játékos karakter egy kreditről indul. Faja ember és nem tartozhat kasztba. Ez az NJK a JK-tól függetlenül is mozoghat. Szükséges neki egy előtörténet, legalább 20-25 szépen megfogalmazott mondat.

Más fajú, vagy kasztú NJK-k.

Mint a fő karakternél, ha a játékos azt szeretné, hogy az NJK-ja egy fajba vagy kasztba tartozzon, azért plusz kreditet kell költenie.
Az árak pedig a következőek:

Metahumán faj: 2 kredit
Emberfeletti faj: 4 kredit
Természetfeletti faj: 3 kredit x képességek száma
Genetikailag módosult ember faj: 2 illetve 4 kredit
Robot faj: 1-2-3 kredit
Gyíkember: 2 kredit
Kryptoni:
Marsi:

Homo Magi kaszt: 3 kredit
Macskanő kaszt: 2 kredit
Kiborg kaszt: 3 kredit
Venom kaszt: 2 kredit
Lámpás:

(A két fajta NJK-nál szereplő fejlődési irányzatok bővülni fognak új kaszt vagy faj bevezetésével.)
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
 
Kreditrendszer
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Szabályok, Információk :: Szabályzat-
Ugrás: